פרופ' גרוטו: "מעריך שלא תהיה עלייה משמעותית בחולים הקשים"

המהדורה המרכזית No Comments on פרופ' גרוטו: "מעריך שלא תהיה עלייה משמעותית בחולים הקשים"

פרופ' איתמר גרוטו מעריך בראיון ל'קול חי': "כנראה שנמשיך ונראה את העלייה במספר החולים, אבל לדעתי זה לא יגרום לחולים קשים בהיקף שהיה בעבר"

פרופ' איתמר גרוטו צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ' איתמר גרוטו לא חושש מגל תחלואה קשה כפי שהיה בעבר: "אני חושב שנמשיך ונראה את העלייה במספר החולים, אבל זה לא יגרום לחולים קשים בהיקף שהיה בעבר".

עם זאת, הוסיף גרוטו בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "יש עוד מיליון איש שלא התחסנו ואני מקווה שהם יעשו את זה ואם הם יתחסנו ונקפיד גם על המסכות אז אני מקווה שלא נראה גל רציני".

גרוטו נשאל לגבי המתווה שפרסמה הממשלה לקיום ארועים ואמר: "אני חושב שהיה יותר פשוט להשאיר את התו הירוק. אבל זה בהחלט מתווה נכון לאירועים המוניים כי שם יכולות להיות הדבקות רציניות ואנחנו לא רוצים את זה".

גרוטו התייחס לעובדה שבפעמים הקודמות הסגרים תמיד 'נפלו' בדיוק על חגי ישראל: "אני לא חושב שהסגרים תוכננו לזמן החגים בכוונה. עשו את כל המאמצים למנוע את זה והגיעו לחגים וכבר לא הייתה ברירה. אם באמת נראה שהחיסון לא עובד ושיש התפשטות גבוהה בקרב מבוגרים אולי יצטרכו סגר, אבל אני לא רואה את זה קורה כרגע. התחזית שלי כרגע היא שעד החורף לא יהיה גל רציני של תחלואה קשה, אולי בחורף המצב קצת ישתנה".



0 תגובות